Pod Kontrolą: Najczęściej zadawane pytania

Czy do skorzystania z oferty konieczne jest posiadanie aktywacji w Plus Abonament?

Czy korzystanie z oferty Pod Kontrolą oznacza, że muszę zasilać jak w ofertach na kartę czy MixPlus?

Czym są miesięczne zasilenia oraz abonament?

Kiedy możliwe jest zasilenie konta ponad kwotę zasilenia miesięcznego?

Czy istnieje ryzyko że niewykorzystane w danym miesiącu środki przepadną?

Co się dzieje w przypadku, gdy Klient oprócz numeru Pod Kontrolą ma również aktywacje w Plus abonament?

W jaki sposób można aktywować usługi promocyjne w ofercie Pod Kontrolą?

Kiedy Klient może zacząć korzystać z oferty Pod Kotrolą?

Czy, korzystając z taryfy Pod Kontrolą, można zmienić ją na inną taryfę?

Czy w ofercie Pod Kontrolą są zablokowane połączenia międzynarodowe oraz roamingowe?

Co to są krótkie kody i jak z nich korzystać?

Jak zasilić konto Pod Kontrolą, gdy jestem za granicą?

 

Czy do skorzystania z oferty konieczne jest posiadanie aktywacji w Plus Abonament?

Nie, na koncie Klienta mogą znajdować się zarówno same aktywacje w Pod Kontrolą jak i aktywacje w Plus Abonament.
 

Czy korzystanie z oferty Pod Kontrolą oznacza, że muszę zasilaćkonto jak w ofertach na kartę czy MixPlus?

Nie. System automatycznie co miesiąc zasila Twoje konto w Pod Kontrolą wybraną kwotą abonamentu. Dodatkowe zasilenia są opcjonalne, jeśli środki z zasileń miesięcznych są niewystarczające.
 

Czym są miesięczne zasilenia oraz abonament?

Abonament to miesięczna opłata, do której Klient zobowiązuje się w ramach kontraktu. Kwota abonamentu oznacza wartość comiesięcznego zasilenia dokonywanego przez system.
 

Kiedy możliwe jest zasilenie konta ponad kwotę zasilenia miesięcznego?

W każdym momencie. Klient może to zrobić za pomocą metod wykorzystywanych w ofertach na kartę. Dodatkowa kwota zasilenia nigdy nie przepada.
 

Czy istnieje ryzyko że niewykorzystane w danym miesiącu środki przepadną ?

Nie. Środki na koncie Klienta mogą być wykorzystane w dowolnym momencie. Niezależnie od tego czy pochodzą z zasilenia miesięcznego, początkowego czy z zasileń wykonywanych samodzielnie przez Klienta. Można powiedzieć, że niewykorzystane środki przechodzą w nieskończoność.
 

Co się dzieje w przypadku, gdy Klient oprócz numeru Pod Kontrolą ma również aktywacje w Plus Abonament?

Oferty nie kolidują ze sobą, Klient otrzymuje wspólną fakturę.
 

W jaki sposób można aktywować usługi promocyjne w ofercie Pod Kontrolą?

Za pomocą krótkich kodów, poprzez Plus online lub kontakt z Działem Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer 2601.
 

Kiedy Klient może zacząć korzystać z oferty Pod Kotrolą?

Klient może zacząć korzystać z usługi bezpośrednio po dokonaniu aktywacji. Na początek ma do dyspozycji kwotę zasilenia początkowego zgodnie z warunkami promocj, w której dokonał aktywacji oraz kwotę 10zł brutto na karcie SIM.
 

Czy, korzystając z taryfy Pod Kontrolą, można zmienić ją na inną taryfę?

Nie, nie można zmienić taryfy na inną z oferty Plus. Możliwa jest jedynie zmiana z jednej z taryf Pod Kontrolą na taryfę Pod Kontrolą z wyższym abonamentem.
 

Czy w ofercie Pod Kontrolą są zablokowane połączenia międzynarodowe oraz roamingowe?

Nie. Połączenia międzynarodowe są dostępne automatycznie.
 

Co to są krótkie kody i jak z nich korzystać?

Krótkie kody to komendy które pozwalają Klientowi zarządzać ofertą przy pomocy telefonu - bez konieczności kontaktowania się z Działem Obsługi Klienta. Można przy ich pomocy aktywować/dezaktywować oraz sprawdzać stan usług dostępnych w ofercie. Zestawienie krótkich kodów zawarte jest w cenniku. Użycie ich oznacza wprowadzenie klawiaturą telefonu i naciśnięcie przycisku zadzwoń.
 

Jak zasilić konto Pod Kontrolą, gdy jestem za granicą?

Za granicą działają wszystkie dostępne kanały zasileń.