Usługi: GG Plus


Lista telefonów

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest GG Plus?

GG Plus - najpopularniejszy polski komunikator internetowy teraz dostępny w Twoim telefonie komórkowym. Nie czekaj! Zainstaluj w menu telefonu mobilną wersję komunikatora i ciesz się swobodą kontaktu, gdziekolwiek jesteś - w autobusie, w kolejce, w szkole.


GG Plus umożliwia między innymi:

  • rozmowy tekstowe z kilkoma osobami jednocześnie,
  • zarządzanie kontaktami (dodawanie, edycja, usuwanie, import z serwera),
  • wyświetlenie opisów na liście kontaktów,
  • zmianę statusu dostępności (dostępny, zaraz wracam, niedostępny, niewidoczny) oraz opisu,
  • granie w gry online (kółko i krzyżyk, statki),
  • dostęp do katalogu publicznego,

Jak uruchomić usługę?

Od klikania do znajomych dzielą Cię tylko 3 kroki:

 

  1. Wyślij bezpłatnego SMS-a o treści ggplus na numer 8045 lub wpisz numer telefonu, na którym chcesz korzystać z GG Plus, w polu poniżej i kliknij przycisk Wyślij. Otrzymasz SMS-a zwrotnego z linkiem, z którego możesz pobrać aplikację GG Plus.

     
     
     
  2. Pobierz aplikację i zainstaluj ją na swoim telefonie*.
  3. Wpisz swój numer GG oraz hasło do Twojego konta.

Jeśli jeszcze nie posiadasz numeru GG, możesz go otrzymać zakładając konto GG w trakcie instalacji aplikacji GG Plus na Twoim telefonie.

Logując się wyrażasz zgodę na wysyłanie i odbieranie danych za pomocą aplikacji GG Plus.

Od tego momentu możesz korzystać z GG Plus gdziekolwiek jesteś!


Ile to kosztuje?

  • Przez pierwszy tydzień korzystasz z GG Plus za darmo!
  • Po tygodniu, za każde kolejne 7 dni, płacisz tylko 1,50 zł z VAT.
  • Możesz także aktywować aplikację od razu na 30 dni i zapłacić tylko 5 zł z VAT.

Wypróbuj zanim kupisz - pierwszy tydzień korzystania z GG Plus jest darmowy!
Pamiętaj! Przesyłanie danych w ramach usługi GG Plus w zasięgu sieci Plus jest darmowe.

*Aplikacja działa poprawnie na telefonach, które obsługują technologię Java 2.0. Telefony, na których działanie aplikacji zostało potwierdzone w testach, znajdują się na załączonej liście.


 

Telefony współpracujące z aplikacją GG Plus

  • HTC

    HTC Smart.
     
  • LG
     
    LG Bali GD 360; LG BL20 New Chocolate; LG GD330; LG GD510 Eco Solar; LG GD510 Hooper; LG KE850; LG KE970 Shine; LG KP 500 Cookie.
  • Nokia
     
    Nokia 2330; Nokia 2626; Nokia 2700; Nokia 2710; Nokia 2760; Nokia 3120; Nokia 5130; Nokia 5200; Nokia 5230; Nokia 5300; Nokia 5310; Nokia 5530; Nokia 5800; Nokia 6060; Nokia 6085; Nokia 6101; Nokia 6103; Nokia 6120; Nokia 6125; Nokia 6151; Nokia 6210 Navigator; Nokia 6260; Nokia 6280; Nokia 6288; Nokia 6300; Nokia 6303; Nokia 6500 slide; Nokia 6630; Nokia 6670; Nokia 6680; Nokia 6730; Nokia 7100; Nokia 7230; Nokia 7360; Nokia 7373; Nokia 7610/6670; Nokia 9300; Nokia E50-1; Nokia E51; Nokia E52; Nokia E61/E60; Nokia E65; Nokia E66; Nokia E71; Nokia E72; Nokia E75; Nokia E90; Nokia N70; Nokia N73; Nokia N80; Nokia N82; Nokia N85; Nokia N95; Nokia N95-1; Nokia N95 8GB; Nokia N96; Nokia N97; Nokia N97 mini; Nokia X3.
  • Samsung
     
    Samsung Avila +GPS; Samsung Corby; Samsung E570; Samsung J400; Samsung J700; Samsung L760; Samsung Shark M5350; Samsung S5200; Samsung S5230 Avila; Samsung S5620 Monte; Samsung S7220 Ultra Calassic; Samsung S7350i Ultra Style; Samsung SGH-E570; Samsung SGH-J600; Samsung SGH-Z170; Samsung U700.
  • SonyEricsson
     
    SonyEricsson Aino; SonyEricsson C702a / C702c; SonyEricsson C902; SonyEricsson C905; SonyEricsson K310i; SonyEricsson K310i/K310c; SonyEricsson K320a / K320c / K320i; SonyEricsson K320i; SonyEricsson K510i; SonyEricsson K530i; SonyEricsson K550c / K550i; SonyEricsson K550i; SonyEricsson K610i; SonyEricsson K660i; SonyEricsson K750; SonyEricsson k750c; SonyEricsson K750i; SonyEricsson K750i/K750c; SonyEricsson K770i; SonyEricsson K800i; SonyEricsson K810i; SonyEricsson K850i; SonyEricsson S312; SonyEricsson S500c / S500i; SonyEricsson W200a / W200c / W200i; SonyEricsson W200i; SonyEricsson W200i/c; SonyEricsson W380; SonyEricsson W580c / W580i; SonyEricsson W595 Walkman; SonyEricsson W610i; SonyEricsson W715; SonyEricsson W800i; SonyEricsson W810; SonyEricsson W810a / W810c / W810i; SonyEricsson W810i; SonyEricsson W880i; SonyEricsson W890i; SonyEricsson W910i; SonyEricsson K810i; SonyEricsson K850i; SonyEricsson S500c / S500i; SonyEricsson W200a / W200c / W200i; SonyEricsson W200i; SonyEricsson W200i/c; SonyEricsson W380; SonyEricsson W580c / W580i; SonyEricsson W610i; SonyEricsson W800i; SonyEricsson W810; SonyEricsson W810a / W810c / W810i; SonyEricsson W810i; SonyEricsson W880i; SonyEricsson W890i; SonyEricsson W910i; SonyEricsson W995.

Telefony, na których działanie aplikacji GG Plus wymaga wprowadzenia ustawień WAP oraz Java opisanych w pliku Najczęściej zadawane pytania - FAQ.

  • Nokia
     
    Nokia 2610; Nokia 2630; Nokia 3110c; Nokia 3500; Nokia 6070; Nokia 6080; Nokia 6111; Nokia 6131; Nokia 6220c; Nokia 6230i; Nokia 6233; Nokia 8800; Nokia N81.
  • Samsung
     
    Samsung SGH-Z400.

 

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak zainstalować aplikację GG Plus na telefonie?
    Wyślij SMSa o treści GGPlus na nr 8045 (SMS jest bezpłatny). W SMSie zwrotnym otrzymasz link do aplikacji Java. Dodatkowo aplikację można pobrać wchodząc bezpośrednio z telefonu na stronę wap.plus.pl.
  • Ile kosztuje korzystanie z usługi?
    Wszystkie informacje o kosztach usługi zawarte są na stronie http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/nowosci/gadu_gadu/
  • Dlaczego instalacja aplikacji zatrzymuje się na 8%?
    Dla części telefonów domyślnym punktem dostępu (APN) jest "Internet". Aplikacja GG Plus działa poprawnie jedynie przy poprawnie ustawionym profilu WAP (APN: wap.plusgsm.pl)
  • Jak zmienić domyślny punkt dostępu (APN) w telefonach SonyEricsson?
    Otwórz listę aplikacji zainstalowanych w telefonie i znajdź GG Plus, a następnie wejdź w ustawienia internetowe korzystając z menu "Więcej". Jeśli wcześniej wybranym połączeniem nie był punkt dostępu WAP (APN: wap.plusgsm.pl), ustaw opcję "Zawsze pytaj". Po wybraniu poprawnego punktu dostępu, ustaw ponownie opcję "Pytaj tylko raz".
  • Jak odblokować zablokowany wcześniej kontakt?
    Kontakt, który został zablokowany, trafia automatycznie do grupy "Zablokowane". W celu jego odblokowania włącz grupę "Zablokowane" i wybierz opcję "Odblokuj". Grupę "Zablokowane" włączysz klikając zakładkę "Kontakty".
  • Jak zarejestrować nowy numer GG?
    Wejdź do Menu aplikacji GG Plus, wybierz "Ustawienia", a następnie opcję "Profil" oraz "Nowy profil". Nowy numer możesz też zarejestrować wchodząc na stronę https://login.gadu-gadu.pl/account/register.
  • W jaki sposób zaimportować listę kontaktów z pliku?
    Wyeksportuj listę kontaktów z Twojego GG zainstalowanego na komputerze do pliku "kontakty.txt". Aby zaimportować listę kontaktów, umieść plik w telefonie za pomocą kabla USB, IrDA lub Bluetooth. Znajdź przekopiowany plik korzystając z menu Kontakty -> Import kontaktów z pliku w GG Plus.
  • Dlaczego aplikacja wyświetla napis "Błąd połączenia"?
    Komunikat "Błąd połączenia" wyświetlany jest, w przypadku błędnie ustawionego połączenia internetowego. Prawidłowe działanie aplikacji wymaga ustawienia profilu WAP (APN: wap.plusgsm.pl) jako domyślny punkt dostępu.
  • Jak skonfigurować połączenie w telefonach firmy Samsung?
    Telefony firmy Samsung posiadają oddzielną konfigurację połączenia internetowego dla przeglądarki oraz dla aplikacji GG Plus. Otwórz listę aplikacji, uruchom Opcje -> Ustawienia, a następnie wybierz "WAP" lub "WAP GPRS" (w zależności od wersji oprogramowania). W przypadku problemów z odpowiednią konfiguracją telefonu, skontaktuj się z infolinią Samsung pod numerem 0-801-801-881.
  • Co oznacza komunikat "Upłynął limit czasu połączenia" na telefonach z systemem Symbian?
    Komunikat ten wyświetlany jest, jeśli w telefonie aktywne są zabezpieczenia firewall programu antywirusowego.
  • Dlaczego w trakcie instalacji aplikacji otrzymuję komunikat "Java out of memory"?
    Komunikat ten oznacza, że pamięć telefonu jest pełna lub telefon nie współpracuje poprawnie z aplikacją.
  • Czy oprócz opłaty za aktywację GG Plus płacę także za transfer danych generowany podczas korzystania z aplikacji?
    Transfer danych generowany podczas korzystania z aplikacji jest bezpłatny.
  • Jakie są koszty połączenia głosowego z użytkownikiem korzystającym z Gadu-Gadu na komputerze osobistym?
    Koszt połączenia głosowego dokonywanego poprzez aplikację równy jest opłacie za połączenie z krajowym numerem stacjonarnym.
  • W przypadku problemów z instalacją i korzystaniem z aplikacji dla poniższych modeli telefonów zastosuj się do następujących instrukcji:
    1. Nokia 6080, 6070, 3110 Classic, 3500, 2610, 6131, 6111, 6233, 2630.
      1. Jeśli po pobraniu i uruchomieniu aplikacji występuje problem z połączeniem, zamknij aplikację i wejdź do Menu -> Konfiguracja -> Własna konfiguracja ustawień.
      2. Następnie wybierz "Opcje" oraz "Dodaj nowy". Z wyświetlonej listy wybierz znajdujący się na jej końcu "Punkt dostępu".
      3. Zmień nazwę konta na "WAP". Następnie zmień ustawienia punktu dostępu na następujące:
        • "Nośnik danych" - dane pakietowe
          Ustawienia nośnika:
          Punkt dostępu do danych pakietowych: wykasuj "Internet" i wpisz "wap"
        • Typ uwierzytelniania - "normalne"
        • Nazwa użytkownika i hasło pozostaw puste.
      4. Następnie naciskaj "wróć" aż pojawi się na górze wyświetlacza opcja "Konta osobiste".
      5. Wybierz utworzony punkt dostępu, a następnie kliknij "Uaktywnij".
        Na wyświetlaczu powinien pojawić się komunikat "Uaktywniony jako preferowany punkt dostępu".
      6. Uruchom ponownie aplikację.
    2. Samsung SGH-Z400.
      1. Jeśli po pobraniu i uruchomieniu aplikacji występuje problem z połączeniem, zamknij aplikację i wejdź do Menu -> Menedżer plików -> Gry i więcej.
      2. Zaznacz aplikację GG Plus (lub GG 36.6). 
      3. Wybierz "Opcje" a następnie "Ustawienia sieci". 
      4. Z wyświetlonej listy wybierz "WAP" lub "WAP GPRS" (w zależności od wersji oprogramowania). 
      5. Uruchom ponownie aplikację.
    3. Nokia 6220 Classic, N81.
      1. Jeśli po pobraniu i uruchomieniu aplikacji występuje problem z połączeniem, zamknij aplikację i wejdź do Menu -> Internet -> Internet.
      2. Wybierz "Opcje" a następnie Ustawienia -> Ogólne.
      3. Zmień parametr "Punkt dostępu" z "Internet" na "Zawsze pytaj".
      4. Uruchom ponownie aplikację.
      5. W momencie, gdy aplikacja zapyta o punkt dostępu, wybierz "Usługi WAP".
    4. Nokia 6230i.
      1. Jeśli po pobraniu i uruchomieniu aplikacji występuje problem z połączeniem, zamknij aplikację i wejdź do Menu -> Ustawienia -> Połączenia -> GPRS -> Ustawienia modemu GPRS.
      2. Wybierz opcję "Edycja aktywnego punktu dostępu" a następnie wpisz:
        • "WAP" w pole "Nazwa punktu dostępu",
        • "wap" w pole "Punkt dostępu GPRS"
      3. Wyjdź z Menu "Ustawienia" i uruchom ponownie aplikację.