Kontakt: Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta sieci Plus cyfrowej telefonii komórkowej GSM oparł swoją działalność o procedury i metody zapewniające najwyższą jakość świadczonych usług zgodnie z wymaganiami zawartymi w normie ISO 9001:2000. Służy on wszelką pomocą przez 24 godziny na dobę każdego dnia tygodnia. Dział tworzą profesjonalni konsultanci, odpowiednio przeszkoleni i posiadający najwyższe w tym zakresie kwalifikacje. Odpowiedzą oni na wszystkie Twoje pytania i zaistniałe wątpliwości, dotyczące szeroko rozumianego użytkowania sieci i telefonów komórkowych. Dzięki dobrze rozwiniętemu systemowi informacyjnemu, każdy konsultant sieci Plus jest w stanie rozwiązać wszelkie zgłaszane przez Ciebie problemy, zapewniając jednocześnie fachową pomoc i doradztwo.


Połączenie z naszymi Konsultantami uzyskasz dzwoniąc:


  • w Polsce:
    • z telefonu sieci Plus - numer 2601 Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - Automatyczny System Informacji Głosowej - 0,78zł (0,96 zł z VAT). W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.
    • Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem - 1,60 zł (1,97zł z VAT)
    • z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus - 601102601 (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
    • z dowolnego telefonu stacjonarnego - (601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
  • za granicą:
    • z telefonu komórkowego - numer (+48 601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą roamingową operatora)
    • z telefonu stacjonarnego - (+48 601102601) (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).

Wnioski pisemne do Działu Obsługi Klienta możesz kierować pod numery faksów:

  • z Polski:
    • (+48 601102602) (numer płatny)
  • z zagranicy:
    • (+48 601102602) (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).

* koszt połączenia jak za jeden impuls wg taryfy TP S.A.


Adres e-mail: BOK@plus.pl


Konsultant Działu Obsługi Klienta Plus odpowie na każde Twoje pytanie, dotyczące w szczególności:


  • treści rachunków telefonicznych;
  • zakresu świadczonych usług;
  • zasięgu sieci Plus;
  • możliwości użytkowania telefonu poza granicami kraju (usługa roaming);
  • rodzajów oferowanych taryf;
  • sieci sprzedaży Plus;
  • używania aparatów i ogólnej pomocy technicznej;
  • niezastrzeżonych numerów telefonicznych abonentów sieci Plus.

Konsultant Działu Obsługi Klienta Plus może również, po Twoim telefonicznym zgłoszeniu takiej potrzeby, dokonać następujących zmian dotyczących wykorzystywanych przez Ciebie usług:


  • aktywacja i deaktywacja usług dodatkowych (takich jak: identyfikacja numeru telefonu rozmówcy, zastrzeżenie prezentacji własnego numeru, oczekiwanie na połączenie, zawieszanie połączeń, telekonferencja, blokowanie połączeń, przesyłanie danych, wysyłanie faksów, wyłączenie i ponowne włączenie poczty głosowej - możliwe tylko jeden raz w ciągu okresu rozliczeniowego);
  • zdejmowanie blokad i blokowanie połączeń międzynarodowych i roamingu;
  • zmiana taryfy (możliwa tylko jeden raz w ciągu okresu rozliczeniowego);
  • zmiana kodu dostępu i języka obsługi poczty głosowej;
  • zmiana rachunku z ogólnego na szczegółowy lub odwrotnie;
  • czasowa deaktywacja karty SIM.